mobilblogg - ej bra!

...nä, som rubriken lyder har det ej gått så bra att mobilblogga senaste tiden (därav inga nya inlägg då jag ALDRIG startar datorn sen jag fick min iphone) :( måste ta å reda ut vad som är fel.....

jaja, förra veckan hade Majken risig mage, värsta dia****, ja ni fattar, så då fick vi husera hemma,,,, TRÅKIGT :( men på fredagen var hon frisk iaf och passande nog var stefan ledig så vi hade en riktig kanon långhelg som gjorde att man glömde den tråkiga veckan som var :) vi har myst på birsta, varit på loppis, skapat en ny trädgård, gjort klart med veden, grillat med svärisarna och bara allmänt haft det GÖTT!!!

igår var jag o majken o lunchade hos sandra. Elin o Annelie med barn var oxå där, sweet! härligt med surr o god mat, man får så mycket energi!! Majken sov typ 2x30 min på hela dagen igår så hon var skittrött rent ut sagt och somnade halv 7 :) då gick jag ut i värmen o planterade en buske, rensade ogräs och kapade lite döda grenar på några gamla buskar. jag ska göra för vana att när Majken lagt sig för kvällen ska jag gå ut och stöka en timme, det är DÅ man får nåt gjort ;)

när jag kom in var klockan knappt 8 så jag tänkte titta lite på TV o sen göra tidig kväll. men så kom jag på den brilljanta idén att ta fram pusslet, sagt o gjort, jag tappade tiden och plötsligt var klockan 10 :( kom ej i säng förrän 11.... men men

här kommer nån bild, ungen är hungrig på macka så jag hinner bara nån enstaka...

mys med magen:




hon tycker det e superkul att stå i utblåset från dammsugaren :) (hälsosamt?)





en ROLIG bild från kalaset :)


hahaha

nej nu hinner jag inget mer!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha! Skrattar åt alla bilder. Majken har tok-skoj på sista bilden?? Haha! Rally-bajs låter inte skoj alls och jag hoppas ni e på bättre maghumör nu!!! kram på er!

2011-06-09 @ 21:32:22
URL: http://ienannandelavsundsvall.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0