Igår var jag ute i solen typ heela dan, de...

img_4102 (MMS)

Igår var jag ute i solen typ heela dan, de syns va??! ;) det känns oxå!!! Igår kväll blev det världens pådrag i Kvarsätt. Vid typ åtta på kvällen ropar Stefan från köket; är inte det där jockes hundar?!! (som varit försvunna sen i torsdags) åååhh jag blir alldeles yr i huvuden o skakig i benen då jag rusar ut på altanen o ser att det är ju Bonnie o Beda!!! Jag ropar så snällt på dem men då springer de iväg!! :( Stefan rusar efter o jag letar fram två koppel o följer efter. Bonnie får vi tag i men Beda hinner iväg :( jag ringer Jocke o berättar o sen kommer bil efter bil efter bil med folk som letar vidare efter beda!!! Klockan blev 00.00 innan vi kom i säng!! Tyvärr fick de ej tag i henne, så ni som läser här, sprid vidare att jämthunden Beda är borta, möjligen finns hon i töva/matfors?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0